Life sucks

Vet inte riktigt vad jag ska skriva,
därför har det blivit dåligt med uppdatering...

Har perioder när jag saknar min kusin
mer än någonsin.
Har hänt tråkigheter runt mig
som påminner mig.
Att hon inte längre finns kvar
bland oss
Att hon inte svarar i telefon,
att det inte kommer några mail.
Men hon kommer alltid leva kvar
I MITT MINNE
Kommer aldrig glömma hennes sista mess
och ja kusin vi förstår/förstog varandra

Fan vad jag önskar attt du fanns här nu,
men jag pratar med dig endå.
I tanken.
Det må låta korkat
men så är det.
Du lever kvar inom mig
och jag älskar dig fortfarande.

KOMMER ALDRIG GLÖMMMA DIG!!!

Kommentarer
Postat av: Tina B-L

Vet precis hur det känns...man saknar någon så j-a mycket så ibland känns livet bara totalt meningslöst, utan dom?! Dom ska bara finnas där...eftersom det har dom ju alltid gjort! Kan få samma tankar och funderingar efter min morfar gick bort, och jag önskar inte ens min värsta fiende denna tomma känsla!

Det enda jag kan säga är att det måste bli bättre, det kommer att bli bättre.... Stå på dig, var stark även när det känns för jävligt! Men tillåt dig själv att bryta ihop när saknaden blir för stor! Det måste man få göra...

Finns här om du behöver snacka, kram!

2009-12-06 @ 09:24:47
URL: http://dontforgetyourbeaver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0