Sjukhusbesök igen

Klev upp tidigt igår också.
Gick ut och väckte hästarna
och gav dom frukost.
Sen hjälptes jag och Sanna åt
att fixa stallet.
Faktiskt riktigt skoj att mocka
tro det eller ej.


Nyvaken Olof på väg upp. (suddigt jag vet, men inte så lätt när man
ska försöka fånga ögonblicket med mobilen...)


Red ut på Olof
med oss hade vi trevligt sällskap.

På kvällen var jag och hämtade bilen
som äntligen är lagad.

I dag har jag jobbat som vanligt.
Slutade lite tidigare
och var på sjukan och gjorde lungröntgen.
På onsdag får jag svar
då jag ska ner till Gävle på lungkliniken igen.

Efter sjukan var jag och hälsade på Maria och Mattias.
Där blev jag bjuden på middag och kaffe.
Trevligt umgänge
och en massa prat som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0