Underbar dag trots risigt väder.

Sitter i Simeå
och fördriver tiden framför datorn.
Har sovit här inatt
och blir kvar inatt också.

Igår red jag Olof en sväng i ridhuset.
Kändes ok.
Sen blev det kvällsfodring
och flumma vid datorn.

I morse var det upp tidigt
och fodra hästarna.
Det är sååååå underbart
att komma ut i stallet på morgonen.
Finns ingenstans jag känner mig så välkommen
som jag gör när jag kommer ut i stallet till hästarna.
Livet skulle inte vara detsamma utan dom.
Jag och Sanna ´hjälptes åt att fixa stallet.
Sen blev det ut en sväng på Olof
i regnvädret.
Det var BLÖTT kan jag lova.
När vi kom tillbaka blev det en sväng i ridhuset.
Kändes riktigt bra idag
och Olof var jätteduktig.
Jag kanske gör någonting rätt endå.

Ikväll har jag longerat,
det gick också bra.
Nu är jag nyduschad
och har fått upp värmen i kroppen igen.
Blir en lugn kväll ikväll.
Upp tidigt imorgon igen för att väcka pållarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0