Vad är det som händer???

Vad ska man säga?
Sjuk igen... :(
Feber, lite jobbigt med andningen
och känner mig allmänt överkörd av en vält.
Började känna mig hängig i lördags
sen har jag legat efter det.
Orkat mig upp sittandes i soffan ibland
men mest har jag halvslummrat framför tvn.
Nu känner jag mig piggare igen
men blir hemma imorgon också
då jag fortfarande har feber.
Men på torsdag då ska jag banne mig jobba.

Har hänt massor med saker dom senaste dagarna.
En av få gånger som jag verkligen önskar
att jag hade haft fel.
Men så var det tyvär inte.
Mina tankar finns hos er
och jag önskar jag kunde göra något
för att underlätta allt jobbigt.
Ni vet var jag finns.
Ta hand om er och varandra.




Kommentarer
Postat av: Carina

Krya på dig sys!

Älskar dig!

2009-11-25 @ 22:57:36
Postat av: Tina B-L

Fy, det låter skittråkigt å vara Mia nu... Vad är det som är fel eftersom du aldrig blir frisk? Hoppas att det vänder snart så du får dra på dig "masken" igen! Krya på dig!!! Kram

2009-11-28 @ 10:41:20
URL: http://dontforgetyourbeaver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0