Hästhelg

Blev ett långt tankbesök på ok idag.
Maria jobbade så det blev en massa surr
och lite kaffe innan jag kom därifrån.
Därefter åkte jag till Bergåkra.
Kollade på lite Sonnyträning,
sen red jag Olof.
Kändes faktiskt riktigt bra idag,
bästa hittills.
Hoppas och tror att vi börjar hitta varandra lite nu.
Sen är han mycket mer avspänd
redan från början nu och det underlättar jue.
Kan det kanske vara så att han börjar lite på mig?
Att jag inte ska utsätta honom för monster
som kan gömma sig på dom mest konstiga ställen...
Inte lätt att vara en häst
med lite vild fantasi ibland. hahahaha
För jag antar att det är det
för jag ser iaf inga monster som han ser... ;)

Ikväll blir det en lugn kväll i soffan.
Imorgon upp tidigt
och åka till stallet och ta hand om lite pållar.
Sen ska Olof få sin motion,
därefter bär det av till underbara T och hälsa på.
Ska bli skoj,
alldeles för länge sedan vi sågs.


Ta det lugnt alla halloweenfirare där ute och gör inget som jag inte skulle ha gjort... hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0