Back again

I mån var jag ner till Gävle
för besök på lungkliniken.
Skönt att det går åt rätt håll.
Nu får jag börja jobba 50% igen.

Det kan inte längre hända något farligt
om jag anstränger min lungor.
Det enda som händer
är att jag får svårt att andas
och att det kan göra fruktansvärt ont.
Tänkt dig ungefär som håll
fast massor med gånger värre
och i bröstet/lungorna typ.
Ungefär som någon "vänligt" sinnad själ
sitter och hugger en kniv i en för varje andetag man ska ta.
Känns väl sådär kan jag säga.
Men som sagt,
det är inte farligt,
bara himla obehagligt.

Så nu ska jag ta upp ridningen igen.
Det är perfekt att börja med det lite lugnt.
För då kan man välja att "åka" häst
och behöver inte ta ut sig så mycket.
Samtidigt som jag får komma igång
och röra på mig igen.

Imorgon är det back to work
och tillbaka till livet igen.

Kommentarer
Postat av: Eva

Ååååååh vad skönt att höra Mia! Snart är du back on track och äger som vanligt! Att åka häst låter som en bra början, jag önskar faktiskt att jag kunde rida. Sist jag åkte havremoppe har jag för mig att jag skumpade av typ... haha! Får skylla på syrran för att hon inte hade någon sadel på.



Vi hörs och ses, må så gott där hemma!

Kram!

2009-09-30 @ 22:37:03
Postat av: Mia

Vi får "sno" din sys häst nåt tag när du är hemma så ska du få åka havremoppe utan att ramla av. Jag lovar att jag lägger på en sadel åt dig. :D

Sköt om dig vännen!!!

Kram

2009-09-30 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0