Dagarna springer fram

Har hänt lite sedan sist jag bloggade.
Min anställning på SP har gått ut,
så i må var jag på AF och anmälde mig arb.lös.
Fick beviljat att ha praktik,
så får jag som jag vill blir det praktik på Bergåkra 2 mån.

Annars har det egentligen inte hänt så mycket.
Har ridit den svarta prinsen Olof,
löshoppat lite hästar, jobbat i stallet
och varit ute i snöyran och ridit med Sigrid idag.

Däremellan har livet bestått av hemsidefix,
barnpassning och lite annat smått och gott.

Fick ett underbart glädjande mms från en vän idag.
Det var en bild på två ringförklädda fingrar.
Hennes blivande man hade friat igår kväll.
Jag är SÅÅÅÅÅ GLAD för deras skull.
STORT GRATTIS TILL BÅDE BABYLYCKA OCH KOMMANDE GIFTERMÅL!!!

Ikväll har jag en soft kväll.
SItter på "mitt" rum och flummar framför datorn.
Har skuldkänslor att jag inte är nere och hjälper till,
men jag känner att med mitt tålamod skulle jag inte göra någon nytta just nu.
Tråkigt när det blir så,
men när man lever med konstant värk orkar man inte alltid som man vill tyvär.
Får se om det blir någon uppdatering av hemsidan senare.
Annars blir det godnatt
för att kliva upp och fixa pållarna imorgon bitti.

Ta hand om er därute!!!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Isåfall har jag nog bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Och har läsare ifrån många olika länder.

Kika gärna in och kolla om du gillar den!



PS. Just nu lottar jag ut ett dyrt smyckes-kit från självaste Tiffany & Co. i bloggen. Så var gärna med och tävla!

2010-02-07 @ 11:27:54
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0