Tomhet

Har varit dålig på att blogga ett tag nu.
Men min dåliga datanärvaro stavas hjärnskakning.
Lyckades slå huvudet i en glaslyft på jobbet.
Min första och förhoppningsvis sista riktigt allvarliga hjärnskakning.
FY SJUTTON för den extrema huvudvärken.
Har inte orkat suttit vid datorn,
ljuset skär i ögonen och huvudet.
Men nu börjar jag bli bättre.
Har inte haft extremt ont på några dagar.
Nu är det bara "vanlig" huvudvärk som förföljer mig
dygnena runt.

Har inte fått ett skit gjort på snart två veckor.
Känner mig totalt värdelös.
Hatar när jag inte kan prestera nåt,
inte gör någon som hellst nytta.
Bara rör mig i ett töcken och har ont
och andra som måste ta hand om mig.
Vill slippa det här nyss.
Måste göra nytta,
måste prestera,
måste tillbaka till det vanliga!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0